onsdag 10 december 2008

just try

fick reda på idag att både mamma, pappa & tobias läser min blogg. så nu kan jag inte skriva vad som helst, kul ;)

idag blev det iallafall skolan, slutade runt halv 1 eftersom Per inte var där, men duktiga som vi var satt vi kvar och gjorde det vi skulle! och eftersom jag inte va i skolan i fredags så missade jag rätt mycket på matten och gunilla och co sa att vi skulle räkna till 3037 tills idag, och jag räknade allt det igår. men tror ni inte att det var tills på fredag egentligen + att dom tre mupparna bara räknat till 20 eller nått. kul, men jag ligger före er iaf haha.

sen hem och emil kom :) så han va här till halv 5 ungefär och sen åkte jag, mamma & tobias till mantorp och kollade på Ralph. sen blev det direkt till drillen och nu sitter jag här. blev inte så mycket gjort på drillen faktiskt, känns som allting sitter ganska bra tills på söndag så vi satt mest och pratade. inbrott kom upp och julia hade en del bra historier att berätta ;)




suddig bild jag vet, men han är söt!

Inga kommentarer: