måndag 29 december 2008

nyår 2009

började tänka efter lite när jag läste elins blogg, vad jag gjorde nyår 2006 och 2007?

det enda jag kommer ihåg är:

- 2006/07 åkte till lina ganska tidigt och sedan till sofia, det året jag lärde känna dom tjejerna :). sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde efter vi hade vart hos sofia. ( läs kommentaren )

-2007/08 blev först att äta hemma hos mig med lina, sannie, becca, josse, julia och felicia om jag inte minns fel. sen vidare till nisse och där stannade vi resten av kvällen.

- 2008/09 kommer bli kaos känns det som. usch vill inte ens tänka på det. men vi får göra det bästa av det. ångest, dåligt samvete, svåra beslut

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi gick ner till filip sen och va där har jag för mig :P det var då dom sprängde lösfittan :D haha hemma hos mig sjöng vi singstar och greja som fan

robinebremer sa...

haha just det, bra att du har ditt minne med sig Sof :)