söndag 11 januari 2009

träningsvärk

hatar söndagar, ingen gör nått och ingen orkar vara trevlig. men jag säger tack till att mormor, morfar, nettan & ella har kommit. nettan är min moster och ella är min kusin för dom som inte vet ;) jämt när dom kommer blir det fart på allt, morfar fixar alltid massa saker, borrar och har sig. mormor städar alltid på sånna ställen vi aldrig orkar ta tag i, tex garderober som allt bara är inslängt i. nettan möblerar om och fixar, så det är alltid kul när dom kommer. och idag behövdes det verkligen nått kul.

& jag har en himla träningsverk från igår!

jag har tråkigt, så här kommer lite bilder på mitt rum. har fått lite beställningar på det ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

va fint du fått'ett ;)
Joo, den var väl sevärd, fast jag tror andra gillade den mer än mig :P

Anonym sa...

robiiiiine jag vill se ralph!!