lördag 31 januari 2009

linafreij.blogg.se

kvällen igår spenderades ute hos gunilla med massa trevligt folk! det var folk från mjölby, väderstad, skänninge, och sen lars kompisar från åtvidaberg och stockholm. haha och det var riktigt kul. hoppas på lite bilder från gunilla eller kanske till och med ett videoklipp på mig och ella som ella kommer hata sig själv för för resten av livet haha, eller det sa hon iaf igår men sen vet man ju aldrig med henne ;)

hoppas hon kommer få det riktigt bra i gran canaria!
__________
jag läste linas blogg förut och hon skrev ett inlägg om vad som händer i mjölby. och jag fattar verkligen inte. folk kallar sig för bästa vänner, pojkvänner eller bara kompisar och sen behandlar alla andra som skit. och det är sant det som lina skrev, att alla är värda en andra chans. men varför skulle man må bättre av att försöka förlåta och börja umgås med dom personerna igen om det enda man själv gör är att må dåligt över att umgås med dom? att det enda man tänker på så fort man ser de personerna är hur mycket de har sårat och svikit en. är det värt det? hur vet man att dom inte sviker en gång till, dom klarade av det första gången liksom.

folk kan säga att dom ångrar sig så himla mycket, men att säga sånna saker är så himla lätt. visa är väl svårare?

2 kommentarer:

Anonym sa...

stå på dig robine! man gör inte som dom, det är lätt att ångra sig nu liksom

ellaengstrand sa...

du att jag säger detsamma om mjölby. tack döh robban för jag har haft det dugligt ;)