torsdag 8 januari 2009

skoola

första dagen i skolan idag och imorse kan jag faktiskt inte säga annat än att jag var död. men imorgon blir det värre, det blir det alltid andra dan.. + att vi hade vår jobbigaste dag idag, men det gick ganska fort och det var kul att träffa ella emma & gunilla! men dagens lektioner bestod av dator, dator och ännu mer dator. gunilla fixa en facebook till mig men jag fattar inte direkt mycket kan jag lova. men iaf det är så våra lektioner ser ut.

va nere på stan med mamma förut, fixade min klocka och köpte hem mat från gusto. ikväll skulle vi egentligen ut till sannie och sova där, men vi droppade av en efter en så blev inget av det.

nu ska jag duscha och sen kolla klart på one tree hill, sen ska jag försöka sova tidigt idag för igår lyckades jag inte. sov ca 3 timmar eller nått tror jag. och jag behöver sova nu ;)

+ att jag har världens jobbigaste hund i sängen som verkligen har hur mycket energi som helst! lustigt alltså, han är ju inte stor direkt. tur att han är söt, annars hade han inte vart kvar här inne ;)

Inga kommentarer: