måndag 17 maj 2010

tur i oturen

Den här dagen har varit tuff, sov nästan ingenting inatt så var skapligt trött imorse. Men skolan gick fort! Åkte ner till körskolan och körde vid 4 och nu har jag precis kommit till mamma.

Idag på dan så ringde mamma och sa att jag missat brand och hygienutbildningen på mitt jobb som var i fredags, smart som jag är. Fick panik och började hitta på massa ursäkter i huvudet, kan ju liksom inte säga att man bara glömt det haha. Kom hem och skulle precis ringa till Jörgen, men smart som jag är så kollade jag en gång på schemat för att se så det verkligen var i fredags. Och tack gode gud för att det inte var det, tur att jag inte ringdeee. Då hade jag dött och han hade trott att jag var mer lost än vad jag egentligen är.

Satte hela nationella engelska idag med, ett VG tillochmed! woho

Inga kommentarer: