söndag 9 maj 2010

keep on walking

Fattar inte varför jag inte går och lägger mig, är svin trött efter den här helgen!

I lördags så var det dags för jobb för första gången på Torpön, gick ganska bra och jag tackar gudarna för att det var dåligt väder så det inte kom så mycket folk. Behövde verkligen lära mig allt. Sov i våran stuga och på söndagen blev det jobb igen. Stannade i Emils stuga en stund påvägen hem och resten av kvällen har spenderats med honom :)

Imorgon är det en ny vecka och hoppas den går riktigt fort!

Eftersom jag inte kunde kolla på balen i lördags så fick Emil ta hand om min kamera, synd att den är sämst i regn men några bilder blev det. Sen får ni avgöra själva om han är en bra fotograf eller inte haha. Storlekarna kan bli lustiga eftersom det inte är så bra på bloggen..

Inga kommentarer: