söndag 7 mars 2010

my life would suck without you

Min helg

I torsdags var vi och firade farmor för hon fyllde 75, blev en massa mat! Efter det åkte jag och Emil hem till honom och sov.
Var ledig på fredagen så var hemma hos Emil hela dagen och gjorde absolut ingenting, men det var riktigt skönt det med :) Vid 6 åkte jag till Tammi där en massa underbara brudar väntade och en himla massa räkor! Så där spenderades kvällen med mat och snack.

I lördags så fikade jag och mamma med mammas kompis dotter Nikki från usa, hon är här och pluggar 1 år. Sedan åkte hon med mig bort till Ella där det var lite fler tjejer och sen åkte vi till ostkupan! Jonny hade fyllt 18 så det var full rulle där, var nog en av dom roligaste kvällarna på länge!
Tammi, Robine, Tessan, Ella & Nikki
Nikki, Emma &Tammi
Tessan, Robine &Tammi
Ella, Nikki, Alex, Tessan & Jeff

Inga kommentarer: