söndag 14 mars 2010

Ifeelgood

I lördags så följde jag med mamma och tobias på Mark Levengood, var inte så jättebra men vissa skratt fick man. Hjälpte Tobias med garderoben också och otroligt hur tunga jackor vissa har, stora rockar som väger bly!


Efter det så åkte jag iväg till Ella, där var Tessan också och vi kollade på melodifestivalen och tjockade oss med chips :) Mötte Emil runt 11 och gick hem hit, mamma och Tobias hade lite party så tror inte vi kom i säng förns 4-halv 5, då var jag trött kan jag lova!


Idag när vi vaknade så gick vi bort och hämtade Emils bil, vilket väder :) Gick till och med en extra omväg för att det var så skönt. Kunde gå i skinnjacka och tjocktröja och det var tort på vägarna! Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, kollat på massa filmer bara. Just det, klippt honom har jag också gjort! Känns fortfarande som jag har hår över hela mig haha.
  Jag.vill.ha.vår.nu.tack.så.man.kan.sitta.ute!

Inga kommentarer: