måndag 23 november 2009

update

helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men nästan ;) i fredags så kom jonna, sara och ida hit innan vi skulle till emil. förfest kan man inte kalla det för vi var lite sent ute så vi åkte kanske till emil efter 1 timma eller nått :) han stod för partyt resten av kvällen och de sista (nisse&nelly, ovanligt?) åkte därifrån vid 4-halv 5.

på lördags morgonen skyllde jag på sprutan så jag slapp gå upp och städa haha men det klarade emil och alex bra själva! mer gjorde vi inte på lördagen för sen mådde jag dåligt på riktigt av sprutan så vi låg i soffan och kollade på film. missade ellas bday-party sorry igen :)

söndagen bestod av match i vadstena och sen sov jag hos emil igen :) började 1 idag så åkte med honom in till mjölby. skönt ;)

Inga kommentarer: