lördag 7 november 2009

tårta

jag är död. as död.

igår kväll vad vi som sagt hos jonna, nycket trevligt! hade ingen koll på klockan men runt 10 kanske rullade det in mer folk, ganska mycket folk. men det var trevligt och runt 1 kom emil och straxt efter det började vi traska ner mot sibylla. det var en lång väg haha, fick sällskap av daniella och martin med och det tog tid kan jag säga! men jag hade kul så jag säger tack speciellt till jonna och sen till alla andra ladies :)

idag då, inte gjort ett skit. vi vaknade vid 11 och sen så har slappat. vid 2 åkte jag till mamma för tårta och firande, för ralph haha. han fyller 1 år idag om någon ville veta ;) schyssta vi är som äter tårta på hans födelsedag men inte han haha.

jag har bilder från igår men orkar inte lägga in dom nu. igår så hittade jag förövrigt min kamera i en jacka som jag trodde var min, plånboken låg i en annan jacka och nycklarna låg på golvet. nollkoll

Inga kommentarer: