onsdag 29 juli 2009

time goes by

kom hem för en stund sen, kollar på navy CIS. känns väldigt tomt att va själv och speciellt sova själv. usch hatar att va helt ensam. jag har nog ensamfobi och det är inte roligt. tror inte jag skulle klara av att flytta hemifrån på ett bra tag, har redan tröttnat på att laga mat och städa och bädda rent. tur att dom inte är borta längre så jag skulle bli tvungen att tvätta för då skulle jag nog bara ha missfärgade kläder kvar!

så jag sysselsätter mig med tv+film och resten av ostbågarna och får lite roliga och bra sms. kommer nog somna sent, ett skäl är för att jag inte kommer vilja sova själv och det andra är för att jag har vänt på dygnet totalt ;)

VART TOG DET FINA VÄDRET VÄGEN??
sorry för bilden emma, men blev glad av den och det behövs nu ;)

Inga kommentarer: