onsdag 8 juli 2009

lacket

kom hem nyss, har äntligen hämtat min kamera från nelly. eller den har tydligen vart både hos nelly, hos jesper och tillslut nisse! ganska snygga kort från nellys 18års dag iaf:)

min dag har spenderats med emma ella lina och emilia. fika, planerat till helgen som blev ganska misslyckat haha och vart ute lite.

snart kommer lina så får skynda mig att packa och städa tills i helgen. är faktiskt lite nervös, inte en aning om vilka som kommer jobba eller vad det är jag ens ska sälja. hur som helst så tror jag inte fyllona som kommer fram mot natten märker vad jag stoppar i iaf ;)

för större bilder tryck på dom

emilia & robine


vattenkrig
robine elin och en hjulbent josse haha
elin robine & josefin
robine & elin
kvällens snyggaste fjortisar haha




vattenkrig

jullan får tårta kletat i ansiktet




tjejer
robine & ella

vi hörs på söndag!

1 kommentar:

gunilla sa...

jag ska också till västervik i helgen, dock inte jobba utan (supa)... så fan jag ringer dig någon kväll får du bjuda på något gött hahah puss påre :D:D:D:D:D simma lugnt!!!