tisdag 2 juni 2009

uppdaterar för en solig dag och en regnig dag!

igår var vi skoltrötta så vi slutade tidigt och gick hem till ella och gjorde fruktsallad och la oss i solen :) tyvärr var det för vaarmt ( jag vet man ska inte klaga nu när det äntligen är sol, men det var för varmt! ) så innan vi dog fick vi skjuts hem till gunilla av linus och emilia. sen badade vi och solade där heeela dagen :) vid 6 åkte vi in till mjölby och kollade på gunillas match och 5-0 blev det. starka 3 mål av gunnel med;) grattis jonathan ska jag skriva också! en stor lillebror nu
idag var det som sagt mindre bra väder så idag var vi faktiskt i skolan hela dagen, eller mellan 10 och 2. men vi gjorde det vi skulle:) sen kom emil och hämtade mig och vi har vart på city gross och en sväng på mobilia. inhandlades nya skor för hans del!

nu ska jag skriva min rapport till naturkunskapen och sen göra den sista matten, får igen lite för att vi sket i det igår! men mitt vg ska sitta!







Inga kommentarer: