tisdag 16 juni 2009

tisdag-onsdag-ALANYA

redan tisdag idag och jag har inte hunnit med så himla mycket.. igår så packade jag lite saker från mamma som ska med och sen kom emil och sen åkte vi till tranås en sväng. kollade på stan och betalade lite saker. sedan åkte vi upp till min mormor och morfar på landet och fikade haha. kom hem och åkte till ella direkt, sen spenderades kvällen med dom och natten med emil :)

imorse åkte vi och köpte ny resväska till mig, kom på igår att min gick sönder när vi var i Barcelona. smart jag är. så nu har jag en ny stor vit! har börjat packa ner allt nu också, panik har jag. vet inte vad jag ska ha med mig.

vid halv 5 ska jag färga ögonfransarna och sen blir det grillning här hemma med pappas golf kompisar ;)

jag vill ha torsdag nuuuuu

Inga kommentarer: