måndag 11 maj 2009

run like you want it

emma tog tag i sig själv och tog sig ända från slomarp in till mjölby för att springa med oss:) duktig tjej!

nu ska jag plugga, har prov imorn och matte nationella på onsdag. och om jag får mer än godkänt på det så är det sista gången ( förhoppningsvis ) som jag gör ett matteprov i mitt liv. stackars dom som har valt matte B eller till och med C. tänker på dig jullan ;)

hur som helst så är det massa små saker jag går och stör mig på så himla mycket. typ att jag vill hitta min kamera, som har vart borta sen i sommras men fattar inte vart den kan ha tatt vägen! och att jag vill kunna plugga, vet att jag har skrivit det förut men när vi gick på blåklint hade vi nått att plugga på varje dag i hela 9an. prov o skrivinlämningar men nu har vi aldrig nått och det är ju visserligen skönt men jag kommer inte ihåg hur man pluggar längre. haha och det är väldigt jobbigt när vi väl får nått.

men ska inte tråka ut nån med att berätta vad jag stör mig på, ska försöka plugga istället ;)Robine & Ella. vi kan ju låssas att Emma sitter där imellan också ;)

Inga kommentarer: