fredag 15 maj 2009

engstrand

ligger i ellas säng nu med emma också. vaknade för ett tag sen och ska snart ut och springa haha, vi får väl se om jag får med dom ut! är lediga idag iaf men inte för att det gör nån skillnad för vi hade ändå böjat 9 och slutat halv 12:)
igår hade vi mässa i skolan och jag tror inte vi gjorde nått alls mellan 8 och 2. byggde lite på montern och kollade när dom sminkade och gjorde håret på de som skulle gå modevisningen.

efter skolan gick jag och ella hem till mig och lagade värrlden godaste mat! sen åkte vi med kim hem till henne och emma kom med sin syster. så vi umgicks lite med dom och sen blev det en runda till lidl haha och sen åkte vi med hanna och klara hem till klara. sen när vi kom hem till ella mötte vi lina och sara och sen somnade jag och emma här!

Inga kommentarer: