torsdag 16 april 2009

right

efter skolan idag så gick jag emma ella & gunilla ner till gusto. lunchen blev där istället, fattar inte att dom inte märker att ingen äter skolmaten. jag tror att varenda en jag såg idag gick med knäckemacka. efter gusto gick jag och gunilla och solade. märkte att det var ett bra tagsen jag solade, svider i hela ansiktet nu.

jag tror jag lider av ensamfobi eller nått. jag hatar att vara ensam och inte ha nått att göra. förut kunde jag bara komma hem efter skolan och sätta mig och kolla på tv eller nått. men det går verkligen inte längre. hatar att vara själv.

och jag längtar så himla mycket tills vi åker. fast ändå vill jag inte att den dagen ska komma, för sen när vi har åkt iväg kommer det gå så himla fort och sen kommer allt man längtat till vara över. men vi får göra det till en riktigt bra resa helt enkelt.

haha G+ fick jag på matten med, kanske kan få ett lite högre betyg i det här området än vad jag brukar få (matte är inte min starka sida!) eftersom jag fick vg på det första provet i algebran haha, ganska imponerad över mig själv

Inga kommentarer: