torsdag 2 april 2009

älska vädret

idag har vart en riktigt bra dag! slutade straxt innan 2 och vi har ju inte gjort allt för mycket i skola. emil hämtade upp mig o ella på vägen så vi slapp gå haha. sen åkte han och jag hem hit och åt och satte oss ute i solen o pluggade med bullar o en damp hund vid namn Ralph. eller han pluggade inte, försökte hjälpa mig med matten men haha aa det gick ju som det gick, men tack :)

va ute o gick ett tag med, det börjar bli vår! jag älskar det verkligen. hoppas bara att det håller i sig + att imorn kanske det blir årets första grillning. eller nej det är det ju inte, men den dagen och veckan vill jag bara glömma tack vare vissa äckliga personer. blä. så vi räknar morgondagens som årets första om det blir nån :)

nu kanske jag borde kolla lite på matten igen, har ju inte gått så bra. och emma litar ju tydligen på att jag fixar hennes prov imorn med ;) fuskis

Inga kommentarer: