torsdag 6 november 2008

6 november

du är det bästa jag har

har kollat på one tree hill nu och det är spännande! nu blir det bort till sara en sväng och träffa henne för det gör man ju inte allt för ofta liksom. plugg blir det med. hej då
_______
tycker vi är riktigt duktiga idag, både ella emma gunilla och jag är i skolan på en torsdag! de ni. har aldrig hänt förut att alla har vart samtidigt och en hel dag ;) har data nu och det är riktigt tråkigt, lääänge är det med. slutar 4 och efter det blir det hem och plugga, ligger efter lite.


igår blev det som sagt först skola, försov mig. sen blev det ner på stan med tessan och fika, emma och malin kom ett tag också :) sen blev det drill till 8 och sen upp till ishallen, riktigt tråkig match måste jag säga även om emma tyckte annat! efter det blev det hem med emil och sen sov han hos mig med :)

haha jag tycker om :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker om pingviner med.

robinebremer sa...

men jag tror jag ångrar mig emma. jag tycker inte om drakar med blöjjjjjjja.

robinebremer sa...

amen ooooj emma, försvann ditt inlägg?? så synd att ingen hann se det då!