söndag 2 november 2008

2 november

lovet är slut och det har väl vart sådär, inte gjort allt för mycket ;) blev bio med tjejerna en dag, linköping en gång, lite fest, emil och lite andra saker. hur som helst så blev det hem till nisse igår tillslut, va där ett tag och sen ut en sväng och sen gick jag emma och ella hem till ella, pratade och myste bara, sen gick jag helt själv därifrån vid 2 och det var svin kallt kan jag lova. mötte upp emil och sen hem och sova! och idag har vi inte gjort så mycket heller, vart ute en sväng och ätit och bara myst :)

helgen- fredagen blev det till elias på lite party, trevligt var det. emil sov här sen med :)



måns stog för bilderna och det ganska många! men här är jag och jullan iaf ;)









lördagen blev det emil hela dagen typ och sen kom becca hit och sen blev det lite party igen, hos nisse den här gången som sagt ;) sen en sväng till ella. och idag har det inte hänt så mycket mer, eller aa det som står där uppe typ.


jag har världens bästa pojkvän också.



Inga kommentarer: