tisdag 15 mars 2011

MY NEW PRIVATE DRIVER

Idag har det varit en riktigt bra dag! Förutom att jag försov mig, men det gick bra ändå haha

  • VÅRVÄDER
  • kort skoldag
Efter skolan så åkte jag iväg till Tranås, väntade på att Ida skulle sluta och sedan bar det av till Jönköping! Satt och väntade i ca 1 timma och ungen klarade nämligen sitt körkort där idag :) Så det blev en liten tripp tillbaka till Mjölby i det fina vädret och ett besök på Mcdonalds haha. Känns som det var nyligen jag fick mitt körkort men räknade ut idag att det är ca 9 månader sen. Gud vad jag vill ha den lyckan igen..

Nu åker jag och tränar sedan blir det pluggpluggplugg


2 kommentarer:

ida sa...

hahahahah asså SNÄLLA, denna bilden. jag dör.

robinebremer sa...

alltså du får ju skylla dig själv när du fånar dig med min kamera ;) haha