tisdag 8 februari 2011

TRANÅS

Min helg och början på den här veckan har jag umgåts med en tranås bo och varit i tranås

Lördag: På kvällen kom Ida till mig och våra planer var att åka in till Linköping, vi genomförde halva.. Åkte in till Linköping och ställde oss i kön in till platå (var typ den enda som inte var 200 meter) efter 5 min ångrade vi oss och fördrev tiden till nästa tåg hem med några shottar. Kom tillbaka till mjölby vid halv 2 och var hemma vid halv 7. Därimellan så var vi hos Kristofer och vägen hem tog ganska lång tid.. läs idas inlägg här 


Söndag: Vi vaknade vid 1 och sen bestod hela den dagen utav filmer & pizza, i min säng. Kan inte säga mer för vi gjorde inget mer haha

Måndag: Åkte till tranås på eftermiddagen och umgick med ida, senare så åkte jag till min moster och sov där.. Nu är det tisdag och jag är tillbaka hos ida igen. Fast idag ska jag faktiskt hem till mjölby igen

Bilder från helgen kan ni se på Idas blogg :)

Inga kommentarer: