tisdag 6 april 2010

påskhelgen

Nu är påsken över och det här har nog varit den bästa påsken jag haft haha.

Fredag: åkte till Tammi med en massa tjejer och det blev förfest. Sen vidare in till Linköping, blev en lyckad kväll! Slutade med att jag ella jonna och lina satt på en bänk och väntade på andre till kl 4. Kallt var det med! Somnade med en vitlöksluktande Ella bredvid mig ;) finns nog lite bilder på telefonen men dom ska nog inte visas här tror jag inte haha.

Lördag: Dagen spenderades med Ella och sen rullade det in tjejer hos mig. Även den här kvällen spenderades i Linköping.

Söndag: Jag och Emil gjorde minsta möjliga hela dagen. Lagade tacos och kollade på film :)

Måndag: Sov lika längde den dagen med, åkte till Emils farmor vid 5 :) Sen hem till mig igen och Ella och Emma kom och gjorde sällskap en stund.

Tisdag: körskola och nu sitter jag hos farmor. Blir bjuden på mat här idag så jag slipper laga det själv :) Hoppas jag har sån lyx ändå tills mamma och dom kommer hem på lördag! Ikväll blir det matlagning och mys med massa bra tjejer hos mig :)

Inga kommentarer: