måndag 1 februari 2010

rock my world away

Min dag hittills: sovmorgon, kolla på Shrek när Emil skottade, stan + fika med Emilio, Nisse och Möller, one tree hill.
Nu: äta & dusch & film

Tänkte lägga upp lite bilder från Orsa från telefonen, förvänta er inte bra bilder eller många bilder!
Snö snö snö
Emma & Tammi sover middag
någon som försöker lära sig åka skidor haha
utflykt, mitt ute i ingenstans
utflykt, Emma hatar uppförsbackar och ska slänga skidorna
utflykt, Ella har slängt sina skidor haha och om ni kollar lite ovanför hennes skida ser ni gunilla som har kommit lite längre än oss haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska inte äta på flera veckor. och tack för den fina bilden på mitt blåmärke.............................(du vet vem!)

robinebremer sa...

varsegod mupp :)jag har ju zoomat in den bara på blåmärket så du kan inte klaga! akta så jag inte skriver vem det är istället;) det var väl ganska snällt eller?

Thepa sa...

trodde det var din rumpa :(