måndag 18 januari 2010

byebye

en väldigt lång dag i skolan idag, med nya kurser o grejer. det blir nog bra!
nu ska ni få veta en roig sak haha. den sista vi hade var ny och vi skulle göra en lek för att lära känna varann o lära oss namnen, har ni hört talas om tidningsleken? iaf så började en tjej och hon hade ett par stövlar med snören och bollar på, hon snurrar runt där i mitten och försöker hinna fram till personerna och efter ett tag så tar det tvärstopp. Hon har snurrat så mycket så hennes snören och trasslats ihop så hon kan inte röra benen haha. I ett försök att få upp knutarna så rammlar hon mitt i ringen när alla sitter runt haha. Sånt som man ser i filmer bara! men kul var det fast tyclte lite synd om henne faktiskt haha :)

nudå, jag ska packa o byta om sen kommer Tessan så vi ska ner till gymmet och möta ella och emma och köra box! duktigt duktigt.
Efter det ska jag ta en lång dusch och sedan ut på äventyr haha. inte 100% än men kanske :) annars ska jag somna så fort jag kan. känns som världens längsta dag idag!

fått bilderna från Tykland idag med, 1 månad senare, fast de var lika fula iaf:




alla bilder ligger på facebook

Inga kommentarer: