lördag 19 december 2009

snow

jag borde inte ens yttra mig om discot igår haha. från klockan 6 till halv 11 hade vi disco med oss själva, vi körde limbo, danstävling och gick runt borta vid samhälls korridorer där det var mörkt. jättemörkt. när vi hade tröttnat på det så satte vi oss i lärarrummet och råkade förstöra deras stora kaffemaskin, eller mårten och emma gjorde det haha. men jag hade i vilket fall en rolig fredagskväll fast en ganska ovanlig. spendera fredagen på skolan hela dagen liksom.

tänkte va snäll att ladda upp videon fårn limbo tävlingen men hittar inte sladden, den är ganska snygg annars. men ni får nöja er med bilder från min telefon från tyskland som jag la in för ett tag sen. mina andra 300 från kameran är på Tammis dator och dom vet man aldrig när man får se igen haha.

jag och tessan i tyskland, hon tar upp lika stor del av bilden som hon gjorde när vi sjöng kareoke! 



2: en till bild på mig och tessan där ifrån, misslyckad dock
3: dagen efter vi hade kommit hem, hos ella. här ser ni en söt TamTam :)

nu ska jag duscha och sen ska jag ner på stan. ikväll blir det iväg till daniella med en massa tjejer och baka julgodis+julklappsleken. bye

2 kommentarer:

Tessan sa...

men robban! vad har du hittat för bilder? :) dom kommer int ejag ihåg att vi tagit :P pussen god jul förresten också!

Tessan sa...

men robban då! vad har du hittat för bilder,dom kommer inte jag ihåg?:) god jul på dig också:)