tisdag 22 september 2009

hong kong

kom hem nyss från lovias boyfriend. blev en fika med henne efter att jag och pappa bestämde golv och tapeter. satt där ett bra tag och pratade, var skapligt längesen! sen gick vi hem till alexander och satt där ett tag. hennes hygglo till pojkvän skulle laga trerätters till dom till idol. snälleller? så nu kom jag hem nyss och ska med äta sen blir det nog idol.

har tagit fram mina stövlar och jag vill använda dom nu! trött på tygskor och usch. mina svarta är hos nisse trodde jag men nu är dom tydligen hos jesper och nisse har noll koll så jag får väl se om jag får tillbaka några alls.

letade efter alla bilder på mig och lovisa sen vi umgicks som mest, alltså mellan 2005-2008 eller nått kanske? men hittar bara en massa på mig och daniella och mig och frida. sorry

Inga kommentarer: